luni, 22 februarie 2010

22.02.2010

Initial, am vrut sa scriu despre lucrurile idioate pe care le-am sesizat azi.Dar m-am razgandit.
Asa ca o sa scriu despre lucrurile bune.Unul ar fi ca m-am trezit mai tarziu...deh , am omis primul curs :)) .Cand am iesit din casa...da , da, da...SOARE!Alta viata!
Am ajuns la metrou...pana si el a fost de partea mea si a venit repede:))! Ce credeti?Am ajuns la timp (chiar si la a 2-a ora) : e chiar un eveniment!N-am mai dat nici test la geogra (adevarat marcant :D:))) .
Desi eram obosita dupa ce am terminat cursurile, am fost la pregatiri la Enlish!Pana si ele au trecut mai repede si usor !Si frumos! Dupa , am hotarat sa merg pe jos!Si am mers destul!A fost bine si relaxant!
Eh, sa nu exageram!Se putea si mai bine!Oricum, funny and sunny day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu